Grup Investigador

El grup investigador del Taller Gaudí està format per:

• Alonso Gavela, Mª Jesús. Llicenciada en Història. Catedràtica de l'Institut Lucia de Medrano. Departament d'Història. Salamanca.
  • Bassegoda Nonell, Juan. Catedràtic de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. Director de la Reial Càtedra Gaudí. UPC.
  • L. Boccuni, Véronica. Arquitecta. Professora de la Universitat Federico II de Nàpols. (Italia).
  • Estévez Escalera, Alberto. Arquitecte. Universitat Internacional de Catalunya. Professor del Departament d'Arquitectura. Escola d'Arquitectura. Barcelona.
  • Flores, Carlos. Arquitecte i Historiador.
  • Gueilburt Talmazán, Luis. Escultor. Professor col·laborador del Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica II (UPC) .
  • Meca Acosta, Benet. Arquitecte Tècnic. Professor Numerari del Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica II (UPC).
  • Molema, Jan. Arquitecte. Facultat d'Arquitectura de Delft. Universitat de Delft. Professor del Departament d'Arquitectura. Delft (Holanda).
  • G. Muñoz Gómez, Francisco. Arquitecte Tècnic. Professor del Departament d'Expressió Gràfica i Cartografía. Universitat d'Alacant.
  • Oriol Pages, Eliseu. Llicenciat en Dret. Inspector de Treball i Seguretat Social. Estudis autodidactas sobre l'obra de Gaudí desde 1970 i investigador. Fotògraf de l'obra gaudiniana. Comisari del Simposium "Gaudí and His Works" celebrat a Washington, D.C. amb ocasió de l'Any Internacional Gaudí al 2002.
  • Pane, Giulio. Arquitecte. Escola d'Arquitectura de Nàpols. Professor del Departament d'Arquitectura. Universitat de Nàpols (Italia).
  • Sama García, Antonio. Llicenciat en Història. Director del Departament de Restauració de Tapissos. Fundació Reial Fàbrica de Tapissos. Madrid.
  • Tomlow, Jos. Ingenier. Hochschule Zittau/Görlitz. Fachbereich Bauwesen. Universitat de Ciències Aplicades. Professor del Departament d'Edificació de l'Escola d'Arquitectura. Stuttgart (Alemania).
  • Urbano Lorente, Judith. Llicenciada en Història de l'Art. Professora del departament de Composició de l'Escola Superior d'Arquitectura. Universitat Internacional de Catalunya.
  • Fernando Martínez Nespral. Director Grup d'Investigacions en Arquitectura Hispànica (GIAH) FAU/UB. Universitat de Belgrano.
  • Patricia Méndez. Coordinadora de Projectes GIAH. Universitat de Belgrano.
  • Florencia Barcina. Equip d'Investigació de GIAH. Universitat de Belgrano.
  • Rosario Betti. Equip d'Investigació de GIAH. Universitat de Belgrano.
  • Sylvia Kornecki. Equip d'Investigació de GIAH. Universitat de Belgrano.
  • Viviana Procupet. Equip d'Investigació de GIAH. Universitat de Belgrano.
  • Horacio Spinetto. Equip d'Investigació de GIAH. Universitat de Belgrano.